7 veelvoorkomende fouten bij telefonische acquisitie

7 veelvoorkomende fouten bij telefonische acquisitie Vind je telefonische acquisitie lastig? Misschien maak je het jezelf moeilijker dan nodig is. Hieronder vertel ik je welke 7 fouten veelvuldig voorkomen bij telefonische acquisitie, zodat jij ze kunt voorkomen. 1 Je hebt geen sterke openingszin Je hebt maar een paar seconden om

Lees verder »

Een praktisch stappenplan (7) om meer klanten te werven

Een praktisch stappenplan (7) om meer klanten te werven Veel ondernemers worstelen met het ontwikkelen van constructieve aanpak om gericht en meetbaar nieuwe klanten aan te trekken. Men doet wel wat op LinkedIn, de website genereert links en rechts wel een aanvraag en uiteraard komen er via via opdrachten binnen

Lees verder »

Hoe krijg ik iedereen aan boord om de deal te sluiten?

Hoe krijg ik iedereen aan boord om de deal te sluiten? Bij complexe langdurige verkooptrajecten zijn vaak meerdere beslissers betrokken bij de aankoop van een product of dienst. De hoogte van het investeringsbedrag en de mate van impact op de organisatie zijn daarin belangrijke elementen. Het is goed om een

Lees verder »

Toets je verkoopplan 2021 met deze 4 vragen

Toets je verkoopplan 2021 met deze 4 vragen Het is een flink understatement als ik zeg dat 2020 anders liep dan verwacht. Door het Corona virus werden plannen van veel organisaties aangepast, sommigen belandden zelfs in de prullenbak. Nu het jaar bijna om is, en er nog steeds veel onduidelijkheid

Lees verder »

Hoe kom je voorbij de poortwachter

Hoe kom je voorbij de poortwachter Receptionisten, secretaresses en directieassistenten worden door salesprofessionals vaak poortwachters (gatekeepers) genoemd. En daar is een goede reden voor, want deze mensen moeten screenen welke telefoontjes wel en niet doorverbonden worden naar hun leidinggevenden. Het is hun taak om mensen uit te filteren waarvan ze

Lees verder »
Scroll naar top