Training Telefonische Acquisitie

Een sterke mix:
online, praktijkopdrachten en coaching

In de training ‘Succesvol met telefonische acquisitie’ leer je om op jouw eigen authentieke manier potentiële klanten te benaderen via telefonische acquisitie. Jouw praktijk en hoe je jouw klant het beste helpt, staan hierin centraal.

Door de combinatie van online lessen, praktijkopdrachten en coaching helpen we je een eigen methode te ontwikkelen die precies bij je past, zodat je met een goed gevoel de telefoon oppakt en weet hoe je op efficiënte wijze telefonische acquisitie kunt inzetten om vaker bij je ideale klant aan tafel te komen.

Wat je leert

  • Eigen belmethodiek ontwikkelen en inzetten
  • De juiste potentiële klant identificeren
  • Verschillende belscripts
  • Je autoriteit aan de telefoon vergroten
  • Omgaan met weerstand
  • Beïnvloedingsfactoren
  • Sterke, goede vragen stellen
  • Slimme gespreksstructuur die leidt tot afspraken

Studiebelasting

  • De training is ingedeelde in 13 praktische blokken.
  • Ieder blok vraagt 2 tot 4 uur van je tijd.
  • De studiebelasting wordt mede bepaald door wat je al weet en kunt.
  • We gaan er van uit dat je naast je studie-uren, 2 tot 4 uur per week met bellen bezig kunt zijn.
  • Wij zien telefonisch acquisitie is een vaardigheid, zie het als autorijden. Veel mensen kunnen dat leren, maar alleen als je er in investeert.

Coaching

  • Tijdens de training zijn er drie online sessies waarin je eigen vragen in kunt brengen.
  • Voor kleine vragen kun je altijd mailen.
  • Een deel van de studieopdrachten moet je uploaden naar de trainer, hij voorziet je opdrachten van persoonlijke feedback.
  • Het is mogelijk extra coachingsuren in te kopen.
Scroll naar top